Email-маркетинг

pochtovaya-rassyilka-i-podpiska-na-vashem-sayte2Будь-який бізнес заснований на взаємовідносинах продавця і покупця. Чим краще продавець знає інтереси і потреби покупця, тим успішніше його робота. Саме тому, хороший продавець це, ще й тонкий психолог, а досвідчений «продажник» завжди на вагу золота.

Світ не стоїть на місці, і сьогодні функцію такого фахівця в інтернеті може замінити грамотно побудована стратегія – еmail-маркетинга. Основною перевагою цієї технології є одночасне донесення Вашої пропозиції до великої групи людей, розділеної на різні цільові аудиторії.

Як працює Email-маркетинг

Сам по собі еmail – маркетинг представляє собою одну з важливих складових онлайн – торгівлі і являє собою стратегічну Email-розсилку. Багато хто плутає цю послугу зі звичайною поштовою розсилкою або навіть спамом, і це серйозна помилка: відправлення листів – лише спосіб донесення Вашої пропозиції до потенційного клієнта. Крім того, відправлення листа – лише фінальна дія, в той час як еmail – маркетинг включає в себе:mailingday-moscow-2016-email-30-638

  1. Вивчення ніші і рівня конкуренції в ній.
  2. Збір бази потенційних або існуючих клієнтів.
  3. Сегрегацію бази на цільові аудиторії з актуальних, для кожного конкретного бізнесу, характеристикам.
  4. Вивчення трендів в сфері роботи замовника.
  5. Складання унікального пропозиції для однієї або декількох цільових аудиторій (включає в себе як наповнення контентом, так і дизайнерське оформлення листа).
  6. Email -розсилку пропозицій по базі електронних адрес.

Ще одним, вкрай важливим, відмінністю є підписка на розсилку за власним бажанням. Спамери беруть базу адрес з відкритих джерел, адресант не знає, що його пошта підписана на отримання рекламних повідомлень. Але якщо емейл – маркетингом для Вашої компанії зайняті фахівці, потенційні клієнти добровільно погодяться на отримання інформації і будуть з нетерпінням чекати нових пропозицій.

Переваги та ризики стратегії Email-маркетингу

Користь поштового маркетингу в інтернеті очевидна: не дивлячись на загальну мережеву відокремленість, ви перебуваете на зв’язку з потенційними і постійними клієнтами. Ваші покупці будуть знати, що розширення асортименту або цікаві акційні пропозиції не пройдуть повз, так як Ви дбаєте про них. Результатом планомірної роботи в такому ключі стає:

  • серйозне зростання повторних продажів;
  • збільшення кількості покупців в цілому;
  • підвищення рівня лояльності клієнтів до Вас і Вашої компанії.

Простіше кажучи, вони отримають приємне враження від роботи з Вами, а завдяки регулярним надходженням листів з новими пропозиціями продовжать купувати у Вас і назвуть саме Ваш бренд, коли знайомі запитають їх.

EMAIL-МАРКЕТИНГ

Така загальна теорія еmail – маркетингу і, в руках профі, вона працює.

Однак кожен працюючий інструмент вимагає досвідченості і певної  частки обережності. У невмілому виконанні емейл – маркетинг стає спамом, а назва компанії-відправника не викликає нічого, крім роздратування. Підводні камені переслідують новачків на всіх етапах втілення стратегії:

  • як мотивувати клієнта підписатися на розсилку?
  • який механізм використовувати для поділу на цільові аудиторії в конкретному випадку?
  • яким має бути ваше пропозицію зовні?
  • що і як слід пропонувати, щоб не втратити довіри?
  • як часто слід відправляти повідомлення, щоб не стати нав’язливим з одного боку, і не бути забутим з іншого?

Тільки один невірний відповідь на будь-який з цих питань здатний повністю зруйнувати стратегію і звести все результати до нуля. А адже наведений список далеко не повний.

Email-marketingЯк уникнути помилок? Відповідь очевидна: якщо Ви хочете кращого, звертайтеся до кращих. Ми маємо багатий досвід в сфері інтернет-маркетингу в цілому, і в емейл-маркетингу зокрема. Фахівці групи компаній Триллиум:

  • вивчать всі дані;
  • організовують збір актуальних електронних адрес;
  • розроблять унікальну стратегію;
  • створять оригінальний контент і оформлення;
  • відслідкують динаміку ефективності і внесуть правки, якщо це буде потрібно.

Ви знаєте, чого хочете добитися від онлайн-торгівлі. Ми знаємо, як це зробити.

Наостанок – круте відео з стрічки BuzzFeed про те, що було б, якщо email-розсилки вийшли за межі мережі.