Керування репутацією в мережі

ormЗ кожним днем ​​зростає кількість угод, що укладаються через Інтернет. Найчастіше, потенційні клієнти знаходять необхідну компанію через пошуковик. Вони не знають про Вас та про характеристики Ваших товарів. Деякі відвідувачі задовольняться інформацією, вказаною на сайті, але більшість спробують відшукати відгуки про товари, роботу служби доставки, рівень професіоналізму менеджерського складу.

У цій ситуації Вам знадобиться управління репутацією в мережі, адже один недоброзичливий коментар на сторонньому ресурсі може негативно вплинути на лояльність клієнтів та привести до падіння рівня продажів.

Управління репутацією в мережі полягає у виведення матеріалів позитивного характеру про компанію-замовника в ТОП. Якщо Ви скористалися даною послугою, при запиті інформації по Вашому бренду, в першу чергу будуть показані матеріали, які характеризують компанію позитивно.

Кому необхідно управління репутацією

negativenaya-issuing-google

Перш за все, управління репутацією в інтернеті цікаво для компаній, ім’я яких у всіх на слуху. Також ця послуга необхідна бізнес-структурам та організаціям некомерційного характеру, діяльність яких безпосередньо пов’язана з довірою до їх ділової репутації. До таких компаній можна віднести:

  • онлайн-магазини;
  • туристичні та розважальні організації;
  • фінансові та юридичні установи;
  • великі холдинги, які беруть участь в соціальних проектах;
  • люди публічних професій (актори, політики, і т.д.).

За допомогою даної послуги, можна не тільки регулювати характер відгуків про компанії або продукції. Управління репутацією в мережі дозволяє також:

  • створювати потрібну репутацію з нуля;
  • захищатися від дискредитуючих матеріалів, що публікуються конкурентами.

Переваги та ризики управління репутацією

Управління репутацією в мережі, це, фактично повноцінна мережева PR-кампанія. У неї входить не тільки робота з відгуками або коментарями на форумах. Це цілий комплекс робіт з розміщення позитивних матеріалів різного типу, спрямованих на різні сегменти цільової аудиторії та публікуються на різних ресурсах.serm-7-638

У нього входять:

  • відгуки та коментарі;
  • статті, огляди, інтерв’ю;
  • інтерактивні банери;
  • створення та модерація тематичних груп в соцмережах;
  • відео та фотоматеріали інформаційного або розважального характеру.

Переваги очевидні:

  • зростання кількості лояльних клієнтів;
  • збільшення кредиту довіри;
  • підвищення первинних і повторних продажів, або конвертація доброї репутації відповідно до конкретної ситуації.

У той же час, як і будь-яка піар-кампанія, неякісно виконана послуга управління репутацією призведе до прямо протилежних результатів: втрати довіри клієнтів і збитків. Крім того, наслідки безграмотної кампанії доведеться виправляти, адже Інтернет пам’ятає все.

Щоб уникнути подібної ситуації, звертайтеся до професіоналів з самого початку. Наші співробітники в найкоротші терміни:

  • вивчать всю інформацію про компанію в мережі;
  • знайдуть будь-який негатив і запропонують методи протидії;
  • на основі аналізу ніші, конкуренції і специфіки цільової аудиторії, розроблять стратегію створення позитивного іміджу в мережі Інтернет;
  • відслідкують динаміку змін репутації і візьмуть правки в разі потреби.

Ви знаєте, чого хочете досягти в Інтернеті. Фахівці групи компаній Триллиум знають, як це зробити.