Медійна реклама

Social media communicationМедійна реклама – це рекламна інформація, що розміщується на великих тематичних порталах з високим рівнем відвідуваності. Така реклама має широке охоплення аудиторії, але, в залежності від конкретного товару може націлюватися на малі цільові групи і розміщуватися на відповідних тематичних ресурсах. Може бути:

  • графічної;
  • відеороликом;
  • інтерактивною.

Основна мета медійної реклами – інформування максимально великого числа людей з цільової групи, в мінімальні терміни.

Переваги медійної реклами

Сьогодні більше половини українців перебувають онлайн. Приріст показників проникнення інтернету становить 5-6% за 2014-2016 рр. в 2015 році загальна сума, на яку були укладені угоди в мережі, склала майже 25 мільярдів гривень.

40600dc------------За експертними оцінками, в 2016 українські онлайн – підприємці зароблять більше. Медійна реклама дозволяє:

  • просунути на ринку марку або товар;
  • сформувати імідж продукту або компанії;
  • завоювати довіру споживачів;
  • розширити коло шанувальників ТМ;
  • сформувати репутацію в мережі;
  • підвищити за рахунок всього перерахованого вище продажу і авторитет компанії.

Необхідність медійної реклами, очевидна для тих представників бізнесу, хто звик працювати над довготривалими проектами. При використанні даного інструменту, конверсія продажу невелика, але утвердження нового бренду, або інформування про інноваційні вдосконалення старих виробів, принесе прибуток побічно.

Особливості медійних рекламних компаній

Однак перед запуском кампанії, слід ретельно вивчити кон’юнктуру ринку, переваги цільової аудиторії і багато іншого. Неякісна реклама не принесе результату.

А ось дійсно погано виконана, медійна реклама прославить Ваш продукт в інтернеті як щось набридливе і викличе негативне ставлення до товару і виробнику. Крім коштів, вкладених в невдалу стратегію, Вам знадобляться додаткові інвестиції, для виправлення репутації в мережі і … так, повторні вкладення в рекламу.medijnaja_reklama

Щоб уникнути збитків від неякісної рекламної кампанії, рекомендуємо спочатку звертатися тільки до професіоналів. Наші співробітники:

  • Вивчать нішу і продукт Вашої компанії, а також особливості цільової аудиторії.
  • Узгодять з Вами зовнішній вигляд і формат оголошень, їх частотність.
  • Запропонують варіанти розміщення реклами в Інтернеті.
  • Відслідкують динаміку рекламної кампанії і внесуть поправки в стратегію, якщо це буде потрібно.

На перший погляд, все здається простим і зрозумілим, але розробка і розміщення банерів медійної реклами зажадає значного досвіду в самих різних сферах, від графічного дизайну, до чіткого розуміння ситуації в бізнес-ніші, яку займає компанія-замовник.

Чому ми?

Ми – група компаній Триллиум. Наш колектив займається створенням, супроводом і просуванням ефективних інтернет ресурсів. Кожен з нас має серйозний досвід у своїй сфері. ми:

  • працюємо комплексно (з нуля до ефективного ресурсу з високою конверсією);
  • прекрасно розбираємося у всіх особливостях медійної реклами (наші кампанії – приносять прибуток, наші банери – залучають);
  • уважно вивчаємо всі дані по Вашій бізнес-ніші (конкуренція, запити, тренди і смаки цільової аудиторії і т.д.)
  • креативно виконуємо поставлені завдання;
  • працюємо тільки на висококласний результат (і пишаємося виконаною роботою);
  • ретельно відстежуємо показники динаміки розвитку проекту (гнучкість наших стратегій дозволяє оперативно їх коригувати);
  • завжди уважні до Ваших ідей.

Ви знаєте, що хочете запропонувати в Інтернеті. Ми знаємо, як і де потрібно пропонувати.