На ринок вийшов новий сервіс CRM – доступний і функціональний NetHunt

За допомогою новинки легко можна перетворити Gmail в справжню CRM – систему. Серед заявлених функцій:

  • створення на основі листування бізнес-об'єктів, які можна групувати за різними параметрами і включати в розсилку;

  • наявність інформації про прочитанні листи, включаючи дані про те, хто, коли і де прочитав лист;

  • відстеження і виведення даних з історії та контексту листування;

  • створення альтернативного списку справ, шляхом устанавліваніе follow-up;

  • інтеграція з сервісами Google Calendar і Google Apps.

Також, в майбутньому буде доступна версія програми для смартфона. На даному етапі існує тільки iOS-додаток.

Новинка є продуктом стартапу фахівця з Invisible CRM, Андрія Петрика, спільно з Олексієм Лунькова і Сергієм Чудновским. Як кажуть засновники, створення сервісу здалося їм необхідне, оскільки існуючі CRM практично не інтегровані з сервісами Google. Через це їх використання потребувало окремих навичок, або було просто незручним. Крім того, вже використання вже існуючих аналогів обходиться вдвічі дорожче.

Так, що створюючи власний сервіс, Петрик і компанія постаралися врахувати всі мінуси попередників.

NetHunt орієнтована на інтерфейс Gmail і враховує основні характеристики користувачів цієї системи. Крім того, сервіс має великий потенціал настройки: NetHunt може використовуватися для простого менеджменту або ж для трекінгу і великих email-компаній.

Звичайно, нова CRM має хороший функціонал і продовжує розвиватися, але її головною перевагою на ринку, поки що, є низька вартість. На відміну від аналагов, NetHunt має всього два тарифи: для малого і зростаючого бізнесу. Вартість послуг, відповідно, від 25 доларів до 500 на місяць. Різниця в тарифікації визначається тільки кількістю користувачів.