Підсумки соціального проекту Scholarship 2018

Навесні 2018 року розпочався соціальний проект Scholarship, завдяки якому студент міг виграти стипендію на оплату свого навчання в будь-якому вищому навчальному закладі України. Ряд підприємців і українських компаній із задоволенням підтримали дану ініціативу. Інформаційна підтримка була організована об’єднаними громадами Харківської, Львівської, Донецької, Закарпатської, Тернопільської та Чернігівської областей.
Не обійшлося і без участі засобів масової інформації, інтернет видання, такі як   skadnews.in.ua, yavoriv-info.com.ua, 0312.uagazeta.dp.uavoi.com.uahm.oblast.online, 3849.com.ua, izmnews.info, provce.ck.ua, vpl.in.ua, pro-lviv.in.uapoglyad.te.uarovesnyk.te.ua та інші внесли великий вклад у поширення інформації про конкурс. Ряд українських ВНЗ по всій країні так само допомогли в організації заходу.
8 червня відбувся захист відібраних неопередженим жюрі найкращих робіт та за результатами його проведення було визначено переможців соціального проекту Scholarship.

В сфері маркетингу грант отримала студентка 3-го курсу Національного університета “Львівська політехніка” Сітнікова Ірина, яка отримала грант у розмірі 10 910 грн та у сфері фінансів  студент 1-го курсу магістратури Київського національного університету ім. Т.Шевченка Конончук Олексій, котрий і отримав грант у розмірі 12 700 грн. Студенти, які посіли 2-і та 3-і месця, отримали заохочувальні призи: сертифікат на покупку в Comfy  й подарунковий сертифікат на враження BODO у відповідності.

Всі бажаючі можуть ознайомитися з темами, вимогами до робіт, критеріями оцінки, конкурс проходив повністю відкрито і прозоро.
Роботи приймалися до 15 травня включно, після чого прийом був завершений. Переможці успішно захистили свої проекти 8 червня, і отримали обіцяні гранти.

На цьому соціальний проект не закінчується.І вже в жовтні цього року планується проведення другого етапу конкурсу.
Підводячи підсумки, можна говорити про успішне проведення заходу. Єдине, що злегка засмутило організаторів, так це невелика кількість учасників. Очікувалося, що зацікавляться соціальним проектом набагато більше студентів. На жаль, багато талановитих молодих людей були впевнені в тому, що даний конкурс – черговий прийом і обман, а всі призові місця вже заздалегідь розподілені.
Будемо сподіватися, що  вдалося довести зворотнє в першому конкурсі соціального проекту, і наступного разу вдастся заслужити довіру більшої кількості бажаючих отримати грант.
Завдяки інформаційній підтримці та інтернет джерел, інформацію про конкурс отримали не менше шести тисяч студентів, це при тому, що ніяких коштів не було вкладено в просування і поширення інформації на платних ресурсах.
Але фактично, кожна номінація отримала не більше десяти робіт претендентів, що говорить про конверсію в 0.3%. Сподіваємося, що осінній проект набере набагато більше учасників, адже успіх нашого переможця напевно мотивує багатьох спробувати свої сили наступного разу.
Кожен бажаючих зможе ознайомитися з фотозвітом на сторінках проекту компаній-організаторів CyberShark и ДельтаКредит. Від кожної зацікавленої особи знадобиться трохи інформаційної допомоги – поширити відомості про підсумки проведення конкурсу, фотографії та результати відбору переможців. Це дозволить підвищити рівень довіри з боку студентів до соціального проекту, і тоді, вже восени, конкуренція на отримання гранту значно зросте. Кожен учасник мав можливість перемогти, все залежить від рівня знань, проявленого інтересу і таланту. Вірте в себе й свої можливості!