Просування компанії, товарів і послуг в соціальних мережах

01Соціальні мережі давно і міцно увійшли в наше життя. Практично кожна людина зареєстрований, як мінімум, в одній соцмережі. А більшість інтернет – користувачів є власниками безлічі акаунтів в самих різних мережах.

Згідно з дослідженнями Яндекса, на український сегмент припадає понад 40 мільйонів акаунтів. Понад 16% світового трафіку припадає на соціальні мережі. Найбільш популярною мережею України, вважається ВКонтакте – в ній щодня спілкуються близько 27 мільйонів користувачів. Слідом ідуть:

  • Однокласники – 11 мільйонів;
  • Фейсбук – 3,2 мільйона;
  • Твіттер – 430 тисяч.

Популярний за кордоном Інстаграм в Україні все ще набирає обертів. Втім, динамічніше розвиваються саме Твіттер і Інстаграм – згідно з думкою експертів, прогнозується зростання тематичних і нішевих мереж. Нові майданчики не стануть загрозою для ветеранів ринку – вони будуть працювати паралельно і додатково сегреговати аудиторію.02

При цьому майже всі мережі вимагають надання інформації про користувача, і, абсолютно у всіх мережах можна дізнатися багато чого про людину, просто відстежуючи його відкриту активність.

Також, завдяки тому, що спочатку соціальні мережі створені як засоби комунікації, інформація між користувачами мережі розходиться швидко, часто набуваючи характеру «дружньої рекомендації».

Безумовно, такі великі бази даних прекрасно підходять для проведення рекламних компаній і просування послуг і товарів – SMM, адже Ваше повідомлення побачать мільйони користувачів з різних цільових груп.

Переваги просування Вашого ресурсу в соціальних мережах

При грамотному підході, SMM здатне позитивно впливати:

  • на рівень первинних продажів (просування в соціальних мережах займає третє місце з тринадцяти, за показниками конверсії);
  • на лояльність клієнтів (перепис, лайки і рекомендації створять Вам додаткову рекламу);
  • на впізнаваність бренду (зростання довіри до вашої продукції спричинить за собою збільшення повторних продажів).66

Крім того, просування в соціальних мережах не обов’язково пов’язано з бізнесом і може використовуватися некомерційними організаціями, приносячи такі бонуси:

  • зростання авторитету;
  • можливість формувати громадську думку та інше.

Зверніть увагу на інтерактивність просування в соціальних мережах: завжди виникають питання, скарги або прохання про консультації. Ні в якому разі не можна ігнорувати як позитивну, так і негативну активність. Уявіть, що Ви прийшли в офіс і задали питання, а від Вас відвернулися або зробили вигляд, що Вас тут немає. Чи не відповісти на корпоративній сторінці на питання клієнта, це те ж саме і емоції викликає точно такі ж.

Таким чином, робота з соцмережами повинна бути постійною. Не можна завести сторінку товару або компанії, а потім кинути її. Нічого не дратує більше, ніж «померле» співтовариство, в якому місяцями накопичуються питання і претензії. Рано чи пізно негатив, який зародився в цьому порожньому співтоваристві, зробить свій вплив на Вашу репутацію в мережі.

Тому не варто покладати роботу в соцмережі на секретаря або менеджера, в надії що «часу на таку дрібницю у них вистачить».

Найкраще буде звернутися до професіоналів, які не тільки розроблять загальну концепцію просування саме Вашого товару чи компанії, але і будуть «вести» співтовариство, моніторити динаміку просування і, по суті, повністю контролювати рекламну кампанію.

Чому саме ми?

Фахівці ДК Триллиум мають багатий досвід в сфері просування в мережі і в просуванні товарів, послуг і / або компаній в соціальних мережах:

  • ВКонтакте;map_ukraine
  • Facebook;
  • Однокласники;
  • Twitter;
  • Instagram.

Кожна соцмережа має свої особливості: вік або фінансовий статус аудиторії, форма спілкування, смакові переваги і багато іншого. Залежно від характеру продукту, що просувається, ми розробимо для Вас найбільш ефективну стратегію просування в соціальних мережах.

Наш колектив складається з професіоналів, кожен з яких має серйозний досвід у своїй темі. ми:

  • знаємо все про соціальні мережі і ефективних способах просування в них;
  • виконуємо весь комплекс послуг, пов’язаних з розвитком і просуванням бізнесу в мережі (з нуля до ефективного ресурсу з високими показниками конверсії);
  • прекрасно розбираємося у всіх особливостях мережевого просування і E-commerce в цілому (наші ресурси – розвиваються, наші тексти – працюють);
  • уважно вивчаємо всі дані Вашої бізнес-ніші і тенденції в цільової аудиторії (конкуренція, запити, тренди і т.д.)
  • креативно підходимо до створення кожного проекту;
  • працюємо тільки на висококласний результат (і пишаємося виконаною роботою);
  • ретельно стежимо за динамікою розвитку (гнучкість наших стратегій дозволяє оперативно реагувати в будь-якій ситуації);
  • завжди відкриті для внесення Ваших коректив.

Ви знаєте, чого хочете досягти в соціальних мережах. Ми знаємо, як це зробити.