Статті
CRM-система для інтернет-магазину – що це таке?

Сучасний інтернет-магазин являє собою складний і багатофункціональний програмний комплекс, що включає підсистему інтерфейсу з користувачем, підсистему зберігання даних про замовлення, а також підсистему аналітики, без якої неможливий грамотний маркетинг. Перші дві підсистеми обов’язкові при створенні інтернет-магазину, остання ж, не будучи критично важливою, забезпечує конкурентну перевагу на ринку. Називають її CRM (Customer Relationship Management), що в перекладі означає: «система управління взаємовідносинами з клієнтами». Що таке CRM-система? Розвинена crm-система для інтернет-магазину включає три основних компоненти: Клієнтську базу, призначену для збору інформації і покупців. Відомості в цій базі групуються по безлічі показників, так чи інакше характеризує клієнта. Інструментарій для автоматизованої взаємодії зі споживачем…