Створення лендінг пейдж

Лендінг пейджЛендінги – це прості автономні сторінки, які Ви найчастіше знаходите пройшовши по рекламному оголошенню. Також їх називають – посадкові сторінки. Вони є одним з чотирьох типів цільових сторінок, що мотивують відвідувача до необхідного Вам дії та надають можливість зробити це просто і швидко.

 

Ефективність цільової сторінки називають конверсією і конверсія в Лендінзі – одна з найвищих. І це при тому, що посадочні сторінки зазвичай не піддаються пошуковому просуванню.

Переваги цільової сторінки

Кожен з нас неодноразово зустрічався з цими цільовими сторінками. Вони відрізняються:

  • лаконічним привабливим дизайном;3c69292c2ef222a25de0065e9db8731d
  • барвистим ілюстративним матеріалом (це може бути відео, фото, графіка);
  • рекламним характером текстів;
  • наявністю призову до дії;
  • наявністю позитивних відгуків або переліком нагород компанії-виробника.

Не дивлячись на те, що на перший погляд Лендінзі здаються дещо простими, вони відмінно справляються зі своїм завданням. Більш того, автономні сторінки мають цілий ряд переваг, щодо повноцінних сайтів:

  • чіткість пропозиції, фокусування на одному товарі;
  • завдяки малому обсягу інформації, відвідувач не відволікається від Вашої пропозиції;
  • відсутність важкої графіки або елементів дизайну, дозволяють активно користуватися посадкової сторінкою при низькій швидкості інтернету або на малопотужних пристроях;
  • можливість створити якісний Лендінгем в найкоротші терміни;
  • можливість збору даних відвідувачів для подальшого використання в рамках емейл-маркетингу (найчастіше посадочні сторінки мають форму для зворотного зв’язку);
  • простота при зборі статистичних даних і можливість швидкого внесення правок.

Існує хибна думка, що Лендінг підходить тільки для активації продажів одного товару і існує тільки автономно. Це не так. По – перше Лендінг Пейдж може бути частиною великого сайту. А по – друге, посадкова сторінка зовсім не обмежується одним товаром або саме продажем. Лендінг може мотивувати до скачування каталогу або реєстрації на повноцінному сайті. Крім того, при професійному комплексному підході, Лендінг може виступати як один з інструментів популяризації бренду.

Якою має бути Landing page

Основна мета Лендінга – мотивувати потенційного клієнта до негайної дії на цій же сторінці. Виходячи з цього очевидні вимоги до хорошим посадковим сторінкам:

  • ненав’язливий дизайн;Preimushhestva-lending-peydzh
  • наявність помітних кнопок із закликом;
  • легке  і швидке завантаження сторінки;
  • висока якість текстового наповнення (текст повинен підштовхувати до вчинення необхідного дії, але не залишати відчуття нав’язливості);
  • мотивують ілюстрації;
  • форма для відправки замовлення або реєстрації повинна бути максимально простою і швидкою.

Насправді, для того, щоб Лендінгем був ефективним, знадобитися ретельна підготовка, в іншому випадку сторінка не дасть високих показників конверсії. Тобто, просто не буде працювати.

Щоб не марнувати час і гроші даремно, для створення Лендінгем Пейдж з високою конверсією, звертайтеся до професіоналів. Фахівці групи компаній Трілліум володіють значним досвідом запуску посадочних сторінок.

Наші співробітники швидко та якісно створять Лендінгем Пейдж під ключ:

  • вивчимо нішу і конкуренцію в ній;
  • прорахуємо бюджет;
  • розробимо пропозицію, його графічне і текстове наповнення;
  • простежимо за динамікою конверсії і, якщо буде потрібно, внесемо правки.

Ви знаєте, чого хочете добитися від онлайн-торгівлі. Ми знаємо, як це зробити.